17 April 2008

Zelfvergeving om samen met Dj te doen

Zelfvergeving om samen met Dj te doen: 
Lees 15 zinnen zelfvergeving met hem elke avond.

 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om bang te zijn. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om te denken dat ik alleen ben. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om bang te zijn als ik mijn ogen dicht heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om bang te zijn als ik alleen ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om boos te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om niet te begrijpen wat ik van binnen voel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om bang te zijn voor wat ik van binnen voel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om te denken dat de stemmen, het monster, de boosheid in mij me iets aan kunnen doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om bang te zijn om pijn gedaan te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om alles binnenin me te houden en er niet over te praten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan om te praten over wat ik van binnen voel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om in de war te zijn over wat ik van binnen voel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om boos te zijn om wat ik van binnen voel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om bang te zijn voor het donker.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om te denken dat ik alleen ben in het donker.
div59 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan om met Mama te praten als ik boos ben maar alles binnenin me heb gehouden.

Ik vergeef mezelf dat ik niet wist dat ik met Mama kan en mag praten als ik boos ben van binnen, als ik bang ben van binnen, als ik verdrietig ben van binnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om me buitengesloten te voelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om verdrietig te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om soms bang te zijn om Mama een kus te geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om soms niet te weten of wat ik voel goed of slecht is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan dat ik soms niet weet of ik boosheid, verdriet en angst voel van binnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om te denken dat wat ik van binnen voel fout is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan om met Mama te praten over wat ik van binnen voel omdat ik bang was dat Mama boos op me zou worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om bang te zijn dat Mama boos op me zou worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om bang te zijn dat ik iets fout doe en dat ik dan ook bang ben dat Mama boos op me wordt als ik iets fout doe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om te denken dat wat ik van binnen ervaar/voel slecht is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om bang te zijn dat Mama zal denken dat ik slecht ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om soms boos te zijn op mezelf wanneer ik iets niet zo goed kan doen als ik zou willen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om verdrietig te zijn als ik zie dat Ingrid eenzaam is.
div59 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om soms te voelen dat het mijn schuld is als Mama verdrietig, boos, eenzaam of bang is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan om me van binnen soms verdrietig te voelen.






Ingrid – hier zijn vast zinnen voor 2 avonden – vraag hem ook wat hij soms ervaart van binnen dat hij niet begrijpt, wat er gebeurt als hij sommige dingen ervaart in zichzelf die hij niet begrijpt en wat er gebeurt dat het veroorzaakt.

Van wat hij zegt, van de woorden, maak daar zelfvergeving van om met hem te doen over wat hij deelt met je. Ik zal meer zelfvergeving hier in dit topic plaatsen.

Iemand in je plaatsen:

Zie hem voor je - voor je staand. Ja, het is een plaatje, maar kijk wat er gebeurt.

Plaats hem voor je - en plaats het plaatje dat je ziet binnenin je - wat je zult merken is dat het plaatje verdwijnt en je hem binnenin je als jezelf zult ervaren.

Dan: zelfvergeving.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...